Bumiputra Rockers - Aku Hanya Serangga Chord

Original key: Cm Intro Cm  Bb  Eb  G   4x Cm Mengapa aku Bb                  Eb Tak dapat melupakanmu Bb              Eb Antara perjalanan G...

Original key: Cm

Intro
Cm  Bb  Eb  G   4x

Cm
Mengapa aku
Bb                  Eb
Tak dapat melupakanmu
Bb              Eb
Antara perjalanan
G                 Cm
Suci menangkap waktu
G               Cm
Membuat aku rindu
G               Cm
Membuat aku rindu...

Cm  Bb  Eb  G

Cm
Bukannya aku
Bb                   Eb
Tewas dalam perjuangan
Bb             Eb
Membelai impian
G              Cm
Sebentar tadi aku
G               Cm
Lihat sinar matamu
G                Cm
Lihat sinar matamu...

1
G#             Bb          Cm
Meronai garis-garis kesetiaan
G#          Bb
Semakin kelam
          G
Dan amat panjang
      Fm                   Eb
Bagaimana aku hendak melupakanmu
         Fm         Eb
Dalam keheningan pagi
             G
Sering bertemu...


G#            Bb           Cm
Untuk esok biarlah ia berlalu
G#           Bb           G
Lantas membuang mata fikirku
       Fm                       Eb
Dan kenangan begitu payah melupakanmu
      Fm
Mungkin untuk
    Eb       G
Selama-lamanya...


Guitar solo
Cm  Bb  Eb  Bb
Eb  G  Cm
G#  Bb  Cm

Repeat from 1

Cm
Jadilah aku
Bb                 Eb
Pengingat yang setia
Bb             Eb
Setelah aku tahu
G               Cm
Aku hanya serangga
G                Cm
Di taman belantara
G                Cm
Di taman belantara...



Chord Guitar Lain

0 comments